Dzień 7

Śniadanie

bułka z łyżeczką sera topionego o niskiej zawartości tłuszczu – 1/2 jogurt o niskiej zawartości tłuszczu z 2 łyżkami kiełków zbożowych – 1 szklanka

mango – 1/2

Lunch

duszone małże: 60 g małży, 1/2 szklanki posiekanych pieczarek, 1/4 szklanki cebuli w plasterkach, 1/4 szklanki posiekanego selera, 1/4 szklanki drobno pokrojonej zielonej papryki, 1 łyżeczka oleju sezamowego, 1 łyżka sosu sojowego, rozgnieciony ząbek czosnku, łyżeczka świeżego imbiru

ryż ugotowany na parze – 2 szklanki

kruche ciasteczko

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

zupa jarzynowa lekko osolona – 2 szklanki

pieczony placek typu pita z 2 łyżkami oliwy z dodatkiem ziół i przypraw

pokruszony na kawałki sałatka: 30 g tuńczyka w sosie własnym, 4 szklanki pokrojonej sałaty,

1/4 szklanki tartej marchwi, drobno pokrojona rzodkiewka, łyżka oliwy, łyżka octu winnego świeże owoce (winogrona, jabłka lub pomarańcze) – 1 szklanka

Między posiłkami

krakersy typu graham z łyżeczką masła orzechowego – 2 sztuki

szklanka odtłuszczonego mleka

banan

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.