Dzień 6

Śniadanie

sok pomarańczowy – 3/4 szklanki

jajecznica z substytutu jaj z 1 łyżką odtłuszczonego mleka, smażona na teflo­nowej patelni

duszony ziemniak: pokrojony w plasterki ziemniak, 1 łyżeczka dietetycznej

margaryny, 2 łyżki posiekanej cebuli, 1/2 ząbka rozgniecionego czosnku pełnoziarniste tosty z 2 łyżeczkami niskocukrowego dżemu owocowego – 2 kromki

Lunch

zupa z soczewicy – 1 szklanka

surówka: 3 szklanki drobno pokrojonej zieleniny, 1/2 szklanki marchwi w plasterkach, 1/4 szklanki pokrojonej w plasterki cebuli, 2 łyżeczki oliwy, 1 łyżeczka octu winnego słodka bułeczka

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

fajita z kurczaka: 90 g mięsa z kurczaka pokrojonego w paski, 1/4 szklanki roztartego awokado, 1/4 sosu pomidorowego z chili, 1/4 szklanki odtłusz­czonego jogurtu naturalnego, 1/2 łyżki oliwy, łyżeczka soku cytrynowego, łyżeczka świeżej kolendry Piec ułożone na placku z mąki kukurydzianej ugotowany na parze brązowy ryż – 1 i 1/2 szklanki, sos pomidorowy z odro­biną chili chrupki kukurydziane – 30 g

Między posiłkami

pokrojony w kostkę ananas (świeży lub z puszki) – 1 szklanka

marchewka pokrojona w słupki, chudy ser z jogurtu doprawiony ziołami – 1/4 szklanki

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.