Dzień 5

Śniadanie

bułka z 2 łyżeczkami margaryny dietetycznej

koktajl mleczny: zmiksowana szklanka odtłuszczonego mleka, 1/2 szklanki truskawek (świeżych lub mrożonych)

Lunch

kanapka (z chleba pita – pieczonego z kieszenią na farsz z mięsa lub warzyw): 30 g pokrojonego w kostkę sera cheddar, 1/2 szklanki posiekanego szpina­ku z pomidorem i cebulą. Kanapkę można polać niskotłuszczowym sosem do sałatek

marchew i łodyga selera naciowego pokrojone w podłużne kawałki odtłuszczony jogurt – 1 szklanka

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

pizza z połową zwykłej porcji sera – 2 kawałki

surówka: 3 szklanki drobno pokrojonej zieleniny, 1/4 szklanki brokułów, 1/4 szklanki fasoli, 1/4 pomidora w plasterkach, 1 łyżka posiekanej cebuli, niskotłuszczowy sos do sałatek winogrona – 1 szklanka

Między posiłkami

gotowany makaron – około 2 szklanek

sos pomidorowy z czosnkiem, cebulą i przyprawami – 1/2 szklanki

precelki – około 60 g

banan

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.