Dzień 3

Śniadanie

sok pomarańczowy – 3/4 szklanki

gotowane płatki zbożowe z otrębami i rodzynkami – 1 szklanka, odtłuszczone

mleko – 1/2 szklanki suszone figi – 2 sztuki

Lunch

kanapka z pełnoziarnistego chleba z sałatą, pomidorem i musztardą gotowa sałatka z różnych rodzajów roślin strączkowych – 1/2 szklanki marchew i łodyga selera naciowego pokrojone w podłużne kawałki odtłuszczony jogurt kawowy – 1/2 szklanki mandarynka lub inny owoc

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

upieczona w piekarniku lub na grillu pierś kurczaka natarta świeżym czosn­kiem i 1/2 łyżeczki oliwy – około 90 g brązowy ryż ugotowany na parze – 1 szklanka

surówka: 3 szklanki drobno pokrojonej sałaty, 2 plasterki pomidora, 1/2 marchwi, 2 rzodkiewki, 2 plasterki ogórka, 2 łyżeczki oliwy, 2 łyżeczki octu winnego

duszona kapusta: 1/2 szklanki drobno pokrojonej kapusty, 1/4 szklanki po­siekanej cebuli, 2 łyżeczki oliwy, 1/2 łyżeczki cząbru i 1/2 łyżeczki koperku pieczone jabłko z 2 łyżeczkami syropu klonowego

Między posiłkami

ciasteczka o niskiej zawartości tłuszczu – 3 sztuki

kukurydza prażona w gorącym powietrzu z 1/2 łyżeczki zapachowego substy­tutu masła – 2 szklanki

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.