Dzień 28

Śniadanie

opieczona bułeczka, 2 łyżeczki beztłuszczowego topionego sera, 1 łyżeczka dżemu truskawkowego

jogurt waniliowy odtłuszczony – 1 szklanka

owoce (jagody, jeżyny itp.) – 1/2 szklanki

Lunch

chuda wołowina – 90 g marynowana w 1/4 łyżeczce sosu worcester, czosnku i ziołach, a następnie upieczona

kukurydza upieczona na grillu z zapachowym substytutem masła – 2 kolby

kebab warzywny: 1/2 szklanki pokrojonych w kawałki pieczarek, tyle samo cebuli i papryki pieczone na grillu i polane sosem do sałatek (dressing)

bułeczki-paluszki – 2 sztuki

arbuz pokrojony w kostkę – 2 szklanki

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

pizza: 1 placek pita wypełniony 1/4 szklanki przecieru pomidorowego, 60 g pokrojonej chudej mozzarelli, 1/3 szklanki pokrojonych w plasterki piecza­rek, 1 ząbkiem roztartego czosnku i 1/4 szklanki posiekanej cebuli

surówka: 3 szklanki posiekanej zieleniny, 2 łyżki octu winnego, 2 łyżeczki oliwy

Między posiłkami

mrożony batonik owocowy

prażona kukurydza z zapachowym substytutem masła – 2 szklanki

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.