Dzień 27

Śniadanie

placuszki z pełnoziarnistej mąki – 2 sztuki

jajecznica: 1/4 szklanki substytutu jaj z 1 łyżką odtłuszczonego mleka, sma­żone bez tłuszczu na teflonowej patelni

kiełbasa z indyka – 30 g

Lunch

danie z ryżu: 1 i 1/2 szklanki gotowanego ryżu wymieszane z 1/4 szklanki drobno pokrojonej gotowanej szynki, 1/4 gotowanej piersi kurczaka pokro­jonej w kostkę, 1/4 szklanki przecieru pomidorowego, 1/4 szklanki drobno pokrojonego selera, 1/4 szklanki posiekanej cebuli, 1/4 szklanki drobno pokrojonej zielonej papryki i 1/4 szklanki drobno pokrojonych pieczarek

ciasteczka – 2 sztuki (44 g)

kompot: 1 podzielona na części pomarańcza i 1 kiwi pokrojone w plasterki

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

zapiekanka: 1 ziemniak upieczony z 60 g sera cheddar (o niskiej zawartości tłuszczu), 1/2 szklanki ugotowanych na parze brokułów, 1/4 szklanki po­siekanej cebuli i 1 rozgnieciony ząbek czosnku

marchewka pokrojona w podłużne kawałki z 1 łyżką sosu do sałatek (sero­wego)

budyń z odtłuszczonego mleka – 1/2 szklanki

Między posiłkami

niesolone precelki – 72 g

jabłko duszone

1/4 szklanki jogurtu waniliowego odtłuszczonego, odrobina miodu

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.