Dzień 25

Śniadanie

opiekany chleb z pełnego ziarna pszenicy – 1 kromka, margaryna dietetyczna – 2 łyżeczki

odtłuszczony jogurt waniliowy – 1/2 szklanki, 2 pokrojone suszone figi, 2 ły­żeczki kiełków pszenicy

Lunch

surówka: 2 szklanki drobno pokrojonej sałaty i szpinaku z dodatkiem 30 g chudego sera szwajcarskiego, 30 g pieczonego indyka (bez skóry), 1/4 szklanki pokrojonego w plasterki ogórka, taką samą ilością rzodkiewki, 1/2 szklanki tartej marchewki i 3-4 pomidorami, polane wybranym sosem do sałatek

pieczywo – 3 kawałki (razem 36 g)

niesłodzony przecier jabłkowy z cynamonem – 1 szklanka

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

pieczony łosoś – 90 g

ryż: 1 i 1/2 szklanki białego i brązowego ryżu, 2 łyżeczki pokrojonych mig­dałów, 1 łyżka duszonej cebuli, 2 łyżeczki posiekanej pietruszki i odrobina szafranu

1 karczoch z 1 łyżką soku z cytryny, 1 łyżeczką oliwy i 1 łyżką parmezanu, posypane zapachowym substytutem masła

melon – 1/4

Między posiłkami

napój tropikalny: 1/2 szklanki odtłuszczonego mleka, 1/2 szklanki soku po­marańczowego, 1 banan, 5 truskawek – dokładnie zmiksować

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.