Dzień 24

Śniadanie

płatki owsiane – 1 szklanka, 1 łyżka brązowego cukru, 1/2 szklanki odtłusz­czonego mleka mandarynka łub inny owoc

Lunch

zupa z czarnej fasoli lekko osolona – 1 szklanka

1 szklanka ugotowanej kaszki kukurydzianej, 1 szklanka pomidorów duszo­nych z cebulą i odrobiną papryki chili

winogrona – 1 szklanka

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

surówka: 2 szklanki pokrojonej sałaty, 1/4 szklanki karczochów (mrożonych lub konserwowych), 1/4 czerwonej, słodkiej papryki pokrojonej na kawał­ki, doprawione 2 łyżeczkami oliwy i 2 łyżeczkami octu winnego

pieczona pierś kurczaka – 90 g

pilaw: 1/3 szklanki ryżu ugotowanego na parze, tyle samo kaszy jęczmiennej i gryczanej wymieszane z 1/4 szklanki posiekanej cebuli, selera i pieczarek – duszone w rosole z kurczaka z 1/4 łyżeczki oregano, rozmarynu i nasion gorczycy

warzywa: 1 szklanka ugotowanej na parze, pokrojonej w plasterki marchewki i buraczków z 2 łyżeczkami oliwy, taką samą ilością octu winnego i 1/2 łyżeczki bazylii

Między posiłkami

krakersy ryżowe – 2 szklanki

ser mozzarella o niskiej zawartości tłuszczu – 30 g

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.