Dzień 23

Śniadanie

bułeczka, 2 łyżki chudego sera topionego wymieszanego z 1 łyżką posieka­nych daktyli pomarańcza

Lunch

sałatka z łososia: 60 g łososia z puszki, 2 szklanki pokrojonej sałaty, 1 cebula pokrojona w plasterki, 1/4 szklanki drobno pokrojonych pieczarek, dopra­wione 2 łyżkami oliwy i 2 łyżkami octu winnego

surówka: ogórek i cebula doprawione odtłuszczonym jogurtem naturalnym (1/4 szklanki) i koperkiem

chleb czosnkowy: 2 kromki opieczonego pieczywa włoskiego skropione 2 ły­żeczkami oliwy i posmarowane roztartym 1 ząbkiem czosnku

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

pierożki tortellini z serem o niskiej zawartości tłuszczu – 1 szklanka

sos pomidorowy – 1/2 szklanki

groszek: zielony groszek ugotowany na parze – 1/2 szklanki, kilka kropli oliwy, świeży rozmaryn, odrobina skórki otartej z cytryny, posypane zapa­chowym substytutem masła

pieczywo – 45 g, margaryna dietetyczna – 2 łyżeczki

sałatka owocowa: 1/2 szklanki pokrojonego jabłka, 1/4 szklanki winogron z dodatkiem 1/2 szklanki jogurtu waniliowego

Między posiłkami

roztarta fasola doprawiona ostrym sosem pomidorowym – 1/2 szklanki zmie­szana z 2 łyżkami niskotłuszczowej kwaśnej śmietany

chrupki kukurydziane – 24 sztuki

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.