Dzień 21

Śniadanie

płatki owsiane – 1 szklanka, 1/2 szklanki pokrojonych w plasterki truskawek, 1 łyżka brązowego cukru i 1/2 szklanki odtłuszczonego mleka

opieczony chleb z pełnych ziaren pszenicy – 2 kromki, margaryna dietetyczna – 2 łyżeczki

Lunch

pizza: 1/4 gotowego placka do pizzy, 1/4 szklanki sosu pomidorowego, 30 g mozzarelli częściowo odtłuszczonej, 1/4 szklanki pieczonej słodkiej papry­ki, 1/2 łyżeczki oliwy, 1/2 łyżeczki czerwonego pieprzu, 1/4 drobno pokro­jonej zielonej papryki, 1/4 szklanki ugotowanej białej fasoli i 1/4 szklanki drobno krojonego szpinaku

marchewka – 1 sztuka

winogrona – 1/2 szklanki

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

chuda baranina – 90 g

pokrojony w plastry ziemniak, 1/4 szklanki posiekanych pieczarek, 1/4 szklanki posiekanej cebuli, 1 łyżka pietruszki i 1 ząbek czosnku – duszone w 1/2 szklanki rosołu z kurczaka

warzywa: brukselka ugotowana na parze, doprawiona ziołami prowansalskimi, cząbrem lub sokiem z cytryny – 1 szklanka

bułka (60 g), 2 łyżeczki margaryny dietetycznej

brzoskwinia pokrojona w plasterki, z cynamonem i gałką muszkatołową

Między posiłkami

opiekany słodki chleb (np. chleb turecki) – 2 kromki

batoniki dietetyczne – 4 sztuki

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.