Dzień 20

Śniadanie

bułeczka opiekana z 2 łyżeczkami sera topionego o niskiej zawartości tłuszczu

jabłko upieczone z 1 łyżeczką margaryny dietetycznej i 1 łyżką syropu klono­wego

Lunch

surówka: 2 szklanki drobno pokrojonej zieleniny z 1/4 szklanki utartej mar­chewki, 1/4 szklanki pokrojonego w kostkę selera naciowego, 1/4 szklanki poszatkowanej kapusty, 1/4 szklanki karczochów (mrożonych lub konser­wowych) z sosem do sałatek i chili (według uznania)

krakersy z pełnej mąki pszennej – 6 sztuk

świeże truskawki lub inne owoce – 1 szklanka

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

sałatka grecka: 4 szklanki pokrojonej sałaty, 30 g sera feta, 1/4 szklanki pokrojonych w plasterki pieczarek, 1/4 szklanki ugotowanej fasoli i 2 oliw­ki, wszystko doprawione 2 łyżkami soku cytrynowego i 1 łyżką oliwy

ryba morska (np. dorsz) – 90 g

ziemniak, pokrojony w kostkę i upieczony z 1 łyżeczką rozmarynu

makaron z jarzynami: 1/4 szklanki sosu pomidorowego, 1/2 szklanki drobno pokrojonego bakłażana, 1/4 pokrojonego pomidora, 1/2 cukinii w plaster­kach i ł/4 drobno pokrojonego selera – dusić razem, podać z 1/2 szklanki drobnego makaronu

groch: 1/4 szklanki puree z grochu, doprawionego czosnkiem, cytryną i oliwą – z 1 plackiem pita

budyń ryżowy z rodzynkami – 1/2 szklanki

Między posiłkami

świeże lub suszone figi – 2 szklanki

jogurt odtłuszczony – 1/2 szklanki

pomarańcza

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.