Dzień 16

Śniadanie

bułeczka, margaryna dietetyczna – 2 łyżeczki, dżem niskosłodzony – 1 łyżecz­ka, kiełki zbożowe – 1 łyżeczka

pomarańcza

Lunch

pieczony ziemniak, szczypiorek, chuda kwaśna śmietana – 2 łyżeczki

sałatka ze szpinaku: 2 szklanki posiekanego szpinaku, 1/2 szklanki drobno pokrojonej marchewki, 1/4 szklanki posiekanych pieczarek, 1/4 szklanki posiekanej cebuli, niskotłuszczowy sos do sałatek do wyboru

włoskie pieczywo – 2 kromki, margaryna dietetyczna – 1 łyżeczka

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

pieczona ryba morska – 90 g

fasola z 4 łyżeczkami sosu pomidorowego i odrobiną chili – 1/2 szklanki,

podane z 1 szklanką ryżu ugotowanego na parze warzywa: cukinia duszona w 2 łyżeczkach oliwy z oliwek z 1/4 szklanki

posiekanej cebuli i ząbkiem czosnku – 1 szklanka borówka amerykańska – 1/2 szklanki, jogurt waniliowy odtłuszczony – 1/4 szklanki

Między posiłkami

ciasteczka z mąki owsianej (30 g każde) – 2 sztuki, odtłuszczone mleko – 1 szklanka

arbuz pokrojony w kostkę – 2 szklanki

 

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.