Dzień 15

Śniadanie

słodkie pieczywo – 60 g

odtłuszczone mleko – 1 szklanka

gruszka

Lunch

zupa jarzynowa (może być z dodatkiem 1/4 szklanki tartej marchewki i 1/4 szklanki pokrojonej kapusty włoskiej) – 1 szklanka

surówka: 2 szklanki pokrojonej zieleniny, 2 łyżki poszatkowanej kapusty, 1/4 szklanki selera, 1/4 szklanki jogurtu naturalnego, rozgnieciony ząbek czosnku

chleb z pełnej mąki pszennej – 2 kromki, masło orzechowe – 1 łyżka winogrona – 1 szklanka

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

chuda pieczona wołowina – 60 g

kasza: 1 szklanka ugotowanej kaszy jęczmiennej z dodatkiem 1/3 szklanki pieczarek duszonych z 1/4 łyżeczki tymianku i 2 łyżeczkami oliwy marchewka ugotowana na parze – 1 szklanka chleb włoski – 1 kromka, margaryna dietetyczna – 1 łyżeczka brzoskwinia – 1/2 szklanki, syrop truskawkowy – 1/2 szklanki

Między posiłkami

niesolone precelki – 70 g

jabłko pokrojone w plasterki i posypane cynamonem

 

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.