Dzień 14

Śniadanie

sok z owoców tropikalnych – 3/4 szklanki

placuszki z mąki pełnoziarnistej – 2, polane 1/2 szklanki odtłuszczonego jogurtu z 1/2 szklanki borówek amerykańskich

Lunch

kanapka z indykiem: 30 g wędliny z indyka, 30 g sera szwajcarskiego o niskiej zawartości tłuszczu ułożone na chlebie żytnim z sałatą, pomidorem i 2 ły­żeczkami musztardy marchewka

sos: 1/4 szklanki odtłuszczonego jogurtu naturalnego, 1/4 szklanki majonezu o niskiej zawartości tłuszczu, 1/2 łyżeczki curry, 1 rozgnieciony ząbek czosnku

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

pierś kurczaka, bez skóry, duszona z 1/4 szklanki posiekanej cebuli, 1/4 szklanki drobno pokrojonej marchewki, 1 łyżką pietruszki – 90 g

szpinak gotowany na parze – 1 szklanka

ryż po hawajsku: 1 szklanka brązowego ryżu ugotowanego z 1/2 szklanki grochu, 4 młode, małe kolbki kukurydzy, 1/4 szklanki jadalnych kasztanów duszone z 1 łyżeczką oleju z orzeszków ziemnych, 1/4 łyżeczki czerwonego pieprzu i wymieszane z 1/4 szklanki pokrojonego w kostkę ananasa słodki ziemniak, pieczony lub gotowany (może być z cynamonem) mango – 1/2, orzeszki – 1/4 szklanki

Między posiłkami

ciasto czekoladowe (o niskiej zawartości tłuszczu i cukru) – 1 kawałek świeże maliny – 1/2 szklanki

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.