Dzień 1

Śniadanie

sok z winogron – 3/4 szklanki

gotowane płatki owsiane – 1 szklanka, rodzynki – 1/4 szklanki, odtłuszczone mleko – 1/4 szklanki melon – 1/8

Lunch

gotowany makaron: szklanka makaronu, 1/2 szklanki sosu pomidorowego

z cebulą, czosnkiem i przyprawami surówka: szklanka drobno pokrojonej sałaty, 1/2 szklanki utartej marchwi, 1/2 szklanki poszatkowanej czerwonej kapusty, 2 łyżki oleju rzepakowego, 2 łyżki octu winnego, bazylia chleb czosnkowy: 2 kromki włoskiego chleba polane 2 łyżeczkami oliwy i na­tarte ząbkiem świeżego czosnku

Posiłek główny (obiad lub kolacja)

pieczony dorsz – około 90 g gotowany ryż – 3/4 szklanki

surówka: 1/4 szklanki kalafiora, 1/4 szklanki zielonej papryki, 1/4 szklanki

pokrojonych pieczarek sos do surówki: 1/4 szklanki odtłuszczonego jogurtu, posiekana 1 szalotka brokuły ugotowane na parze posypane świeżym lub sproszkowanym imbirem – 1 szklanka

pokrojony w kostkę arbuz – 1/2 szklanki, pokrojony ananas – 1/4 szklanki, gałka muszkatołowa do posypania

Między posiłkami

niesolone precelki o niskiej zawartości tłuszczu – około 60 g jabłko pokrojone w plastry, polane 1/2 szklanki odtłuszczonego jogurtu wa­niliowego z dodatkiem 2 łyżeczek kiełków zbożowych i 1 łyżki posiekanych migdałów

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.